Кінець минулого століття, поступово перетворився на початок нового, характеризується вивченням далеких космічних просторів. Вони залишаються найбільш невивченою сферою, і людство активно працює в цьому напрямку. Не відстає кінематограф, періодично випускаючи кіно про космос. Найкраще з цього напрямку стані темою нашого дослідження.

Першовідкривачі

Найперший для сучасного глядача і яскравий приклад фільмів про космос – “Чужий” 1979 року. Його дія розвивається в майбутньому. Вантажний космічний корабель повертається на Землю. Система автопилотирования перехоплює невідомий сигнал, екіпаж приймає рішення затриматися на невідомій планеті. Незабаром йому доведеться зіткнутися зі страшним хижаком… “Чужий” – не просто кіно про космос. Ми стали другорядним поджанром, наводящим на глядачів страх з-за образу самого прибульця. Взагалі, саме визначення “чужого” пов’язаність язано більше з окремою істотою, а з усієї чужорідної расою.

В очікуванні небесного подорожі

Еллі у виконанні Джоді Фостер з дитинства любила науку, і зокрема зірки. Захоплення небесними тілами перейшла їй від батька. Подорослішавши, молода жінка займається прослуховуванням радіохвиль у пошуках виявлення сигналу неземного походження. Одного разу її датчик приймає невідомі хвилі, а дуже скоро Еллі здійснить нереальне подорож на іншу космічну планету… Список кіно про космос заслужено включає картину 1997 року “Контакт”, номіновану на “Оскар”.

Сім’я проти всього людства

Меттью Макконехі, зіграв священика-філософа, одного з небагатьох, хто вірить головної героїні, у своїй творчій діяльності знову повернувся до фільмів про Всесвіт. У 2014 році він виконав головну роль в стрічці “Интерстеллар”. Сенс цієї картини носити філософський і, на думку критиків, реалістичний підхід до проблем людства. Коли сонце виявляє надзвичайну активність, посуха займає майже всю територію Землі. Команда дослідників-науковців вирушає до зірок через часово-просторовий портал, щоб підшукати для людства нове місце для життя… Макконехі втілив драматичний образ: заради порятунку нашої планети його персонаж ризикує найважливішим – дітьми і домом, адже він не впевнений, що повернеться. Кіно-фантастика про космос “Интерстеллар”, зазначене на “Оскарі-2015”, здобуло величезний успіх по всьму світу.

Одні в космосі

Ще один голлівудський шедевр підлягає розгляду. “Гравітація” 2013 року розповідає про двох провідних фахівців різних областей, яких об єднує дослідний космічний політ. На борту корабля трапляється катастрофа: люди відірвані від Землі, зв’язок з якою не розраховують. Все, що у них є – вони самі. Райан і Метту належить протриматися у відкритому космосі як можна довше, головне, не здаватися! Саме цей меседж, адресований основним героям, підкорив глядачів. “Гравітація” заслужено потрапила в категорію “Найкраще кіно про космос”. Каса, яку приніс фільм, перевершила всі очікування його творців.

Російське кіно. Фантастика про космос

“Гагарін” гармонійно поєднує фантастику з біографією. А ще з історією, оскільки в цій картини розповідається весь шлях нашої країни до того, щоб бути першою. Першою в наукових відкриттях, першої в тому, щоб відправитися в космос. Істотною частиною стала сюжетна лінія, що оповідає про Юрія Гагаріна – людині, вперше підкорив небесні простори, який, між іншим, теж хотів бути першим не тільки в цьому… Образ великого космонавта втілив актор Ярослав Жалнін.

Захищаючи Землю, захищаючи Всесвіт

Голлівуд вирішив відійти від низки картин, присвячених супергероям, що рятує людство на Землі, і розповісти про тих, хто захищає Всесвіт. Тримаючи в руках загадковий артефакт, мандрівник Пітер Квилл стає об’єднання об’єктом міжгалактичної війни. Він ще не знає, що потрапив до нього предмет має важливість світового масштабу. Щоб врятувати його і своє життя, він змушений звернути до команди відлюдних ізгоїв, яким спершу необхідно знайті спільну мову… Таке кіно про космос, як “Вартові Галактики” (2014), створене за всіма стандартами західного кінематографа. Результат – дві номінації на “Оскара” і нечувана прибуток. А також мільйонна армія шанувальників, “вдячна” за порятунок людства.

Історії про нас

Кожен фільм даної тематики присвячений людству. Його боротьбі за право вижити, відстояти територію, перемогти ворога. Найкраще кіно про космос, не розглянуте у статті, а також фільми, носять в собі дану тематику, представлені в списку:

• “Зоряні воїни” (серія фільмів);
  • “Гра Ендер” (2013);