Група дослідників виявила ключовий механізм старіння, який пов’язаний із неправильною передачею сигналів кальцію в мітохондріях деяких імунних клітин. Це відкриття виявилося важливим кроком у розумінні старіння організму.

Вчені з’ясували, що з віком мітохондрії в макрофагах втрачають здатність поглинати та використовувати кальцій, що призводить до хронічного запалення та виникнення різних вікових станів.

Для дослідження вчені використовували новітні методи аналізу та маніпуляції генами, що дозволило їм детально вивчити процеси, що відбуваються всередині клітин на молекулярному рівні. Вони виявили, що збільшуючи поглинання кальцію цими клітинами, можна потенційно запобігти запаленню та уповільнити старіння.

Коли імунні клітини стикаються із загарбником або пошкодженням тканини, вони можуть стати гіперактивними, що призводить до хронічного запалення, що призводить до старіння.

Крім того, вчені вважають, що виявлений ними механізм буде справедливим не тільки для макрофагів, але і для багатьох інших споріднених імунних клітин, що утворюються в кістковому мозку.

Результати відкривають нові перспективи розробки методів лікування та профілактики вікових захворювань. Можливо, у майбутньому з’являться нові ліки, здатні модулювати рівень кальцію в мітохондріях і цим уповільнити процес старіння.