Вчені університету Чикаго змогли передбачити післяопераційні інфекції у пацієнтів з трансплантацією печінки, проаналізувавши молекули в їх екскрементах.

Image by Lakshmiraman Oza from Pixabay

Їх аналіз є ключовим кроком уперед у вивченні зв’язку між мікробіомом кишечника – бактеріями, що населяють організм людини, – і загальним станом здоров’я.

Пацієнти з трансплантацією печінки особливо сприйнятливі до лікарсько-стійких інфекцій, тому було проаналізовано зразки калу більш ніж 100 пацієнтів із трансплантацією печінки, щоб з’ясувати, чи може мікробіом впливати на ризик зараження у них.

Дослідники виявили, що здорові мікробіоми продукують кілька ключових метаболітів, які є молекулами, що утворюються в результаті перетравлення або інших хімічних процесів усередині організму.

Ці метаболіти включають коротколанцюгові жирні кислоти та вторинні жовчні кислоти, що утворюються, коли бактерії модифікують жовчні кислоти людини відповідно до своїх власних потреб. Виявилося, що у різноманітному мікробіомі ці потреби включають боротьбу з лікарсько-стійкими бактеріями.

За матеріалами newswise