Вчені з Річленда, штат Вашингтон, домоглися вирішальних успіхів у визначенні того, у кого є ймовірність захворіти на діабет 1 типу. За даними Центру з контролю захворювань ( CDC ), близько 1,6 мільйона дорослих американців ( 20 років і старше ) страждають на діабет 1 типу, в той час як близько 250 000 дітей ( молодші 20 років ) були діагностовані. Діабет 1 типу виникає, коли підшлункова залоза практично не виробляє інсулін, який є гормоном, що дозволяє цукрам надходити в клітини для отримання енергії.

До діабету 1 типу призводять різні фактори, включаючи генетику і пару вірусів. Його зазвичай називають юнацьким діабетом, тому що захворювання зазвичай проявляється в дитячому віці. На жаль, ліки від діабету 1 типу не існує, незважаючи на кількість проведених досліджень. Лікування, спрямоване на мінімізацію наслідків за допомогою інсулінової дієти і способу життя, в даний час є частиною стандарту медичної допомоги.

Хоча ліки від діабету 1 типу, можливо, не існує, вчені, можливо, знайшли білки, які пророкують, хто в кінцевому підсумку захворіє цим захворюванням. Група дослідників під керівництвом доктора Томаса О. Метца з Тихоокеанської північно-Західної національної лабораторії ( PNNL ) повідомила про групу змінених білків, які пророкують аутоімунітет острівців, попередник діабету 1 типу. Однак в Cell Reports Medicine вчені попереджають, що це не остаточне відкриття і є початком конкретного прогнозування того, у кого розвинеться діабет 1 типу.

Дослідження є підсумком дев’ятирічного дослідження PNNL, відомого як TEDDY ( Екологічні детермінанти діабету у молодих ), в ході якого були проаналізовані білки з більш ніж 8000 зразків крові у 1000 дітей, імовірно генетично схильних до діабету 1 типу. Зразки крові були взяті у дітей у віці до шести років. Дослідники використовували машинне навчання для ідентифікації та розщеплення білків, імовірно пророкують діабет 1 типу. У цих зразках Метц і його колеги ідентифікували 83 змінених білка, які передбачали діабет 1 типу або аутоімунітет острівців. Подальше дослідження показало, що 83 білка були залучені в активацію імунної системи, згортання крові, запальну реакцію і метаболізм. Функція цих білків очікувана, оскільки кожен з цих процесів залучений в імунну функцію. Виявлення змінених цих білків буде вказувати на те, що функція білка значно зміниться. Отже, імунна система буде змінена і, можливо, призведе до аутоімунітету або діабету 1 типу.

В даний час невідомо, що викликає аутоімунітет острівців або діабет 1 типу. Однак виявлення цих 83 білків вказує на можливе раннє виявлення аутоімунітету. Раннє виявлення призводить до ранніх дій щодо запобігання виникненню симптомів або контролю над ними, що поліпшило б життя пацієнтів. Це відкриття також допоможе ще більше просунути наше розуміння того, як і чому організм атакує сам себе за допомогою аутоімунних порушень.

Відкриття можливого прогностичного біомаркера аутоімунітету допомогло б лікарям почати медичну допомогу і лікування своїх пацієнтів. Метц і його колеги почали захоплюючу подорож до подальшого розуміння механізму діабету 1 типу. Їх дослідження має серйозні наслідки для здоров’я і лікування педіатричних пацієнтів, схильних до діабету 1 типу, завдяки ранньому виявленню захворювання і вжиття заходів до його розвитку.