Проведені наукові дослідження з вивчення формування імунної системи групою вчених з США та Іспанії допомогли визначити нові факти, які впливають на зміни імунітету. Як виявилося: вік і стать мають важливе значення у формуванні імунної відповіді.

У дослідженні взяли участь вчені з Техаського університету ( Сан-Антоніо ), Інституту генетичних і біомедичних досліджень Національної дослідницької ради в Монсеррато і Університету Сассарі. У науковій роботі були проаналізовані дані про стан здоров’я близько 48 000 людини, а також тварин. Метою вчених стало визначення секретів роботи імунної системи.

« Нам вдалося встановити два типи імунних клеток- iCD4 і CD8 лімфоцитів, що впливають на баланс імунної системи, а також визначають її ефективність. У той же час такі процеси, як старіння і деякі захворювання, можуть порушити даний баланс », — повідомляється в дослідженні.

Також в дослідженні вдалося з’ясувати, що імунітет у жінок має більш високі захисні функції, ніж у чоловіків. У той же час було встановлено, що у літніх людей організм, завдяки імунній системі, менш сприйнятливий до вірусних і інфекційних патогенів.

Вчені вважають, що ці дані зможуть допомогти в подальшому при діагностиці, призначення лікування і прогнозування результату захворювань. Ці дії можуть допомогти не тільки зберегти здоров’я в більш зрілому віці, але і збільшити тривалість життя.

Результати дослідження опубліковані на сторінках видання в журналі Nature Communications.