ДНК сотен комах можуть існувати у чаї. Про це заявили вчені з Університету Тріра в Німеччині.

ДНК комах виявили у чаї

Крихітні фрагменти ДНК дозволяють дослідникам спостерігати за складними шляхами деяких біологічних організмів протягом тривалого часу. Наприклад, по чаю можна зафіксувати зниження популяції всіх типів комах, які у контакті з чайними плантаціями перед збиранням врожаю і упаковкою. До них належать бджоли, що брали участь в запиленні рослин, равлики, які розміщували свої кокони на листі, а також павуки, що розвішують павутину.

Існують дуже специфічні взаємодії комах, про які науці відомо дуже мало. Ще й через те, що раніше вчені не докладали великих зусиль для заповнення цих прогалин у знаннях. І ось тепер німецькі науковці виявили, що в сушеному листі чаю міститься багато цінних відомостей з приводу ДНК тих чи інших комах. Для свого дослідження автори вибирали чайні рослини ще й тому, що їхнє листя зазвичай ретельно подрібніють і висушують. А саме це дозволяє краще вивчати фрагменти ДНК.

Наприклад, кавові зерна проходять через процес дуже інтенсивної переробки, після якого ніяких слідів ДНК виявити не виходить. А ось у чаї їх чимало. Зазначимо, що ці ДНК не становлять жодної загрози здоров’ю людини, але є цінним матеріалом для наукових досліджень.