Хімічні речовини з ферментованих молочних продуктів, як живий йогурт і кефір, допомагають керувати корисними кишковими бактеріями, що розщеплюють їжу. І є все більше доказів того, що кишкові бактерії можуть впливати на розвиток високого кров’яного тиску, пише Жіночий світ з посиланням на Express.

Авторка дослідження доктор Белінда Валлехо-Кордова з Центру досліджень та розробки продуктів харчування в Сонорі, Мексика, зазначила: “Кілька досліджень показали, що ферментоване молоко може позитивно впливати на мікробіом кишечника та мати антигіпертензивний ефект”.

“Однак небагато досліджень показали зв’язок між антигіпертензивним ефектом ферментованих молочних продуктів та індукованим мікробним балансом. Цікаво, що їхній антигіпертензивний ефект пояснюється головним чином пептидами ACEI, і мало досліджень пояснюють цей ефект модуляцією бактеріального складу кишечника”.

Та на думку дослідників, існує все більше доказів того, що кишкові бактерії можуть впливати на розвиток гіпертонії.

Здорові бактерії та білки, що містяться у ферментованому молоці і молочних продуктах, можуть контролювати мікробіом кишківника та сприяє зниженню показників артеріального тиску.

Високий кров’яний тиск є фактором ризику розвитку серцево-судинних захворювань і є однією з провідних причин смерті у всьому світі.

Доктор Валехо-Кордова заявила: “Нові дані свідчать про те, що ферментовані молочні продукти, включаючи пробіотики, біоактивні пептиди та екзополісахариди, отримані з молока, ферментованого специфічними молочнокислими бактеріями, можуть модулювати мікробіом кишечника”.  За її словами, це свідчить про наявність потенціалу у їх використанні для контролю артеріального тиску.

Результати були опубліковані в Journal of Dairy Science. Вчені кажуть, що додаткові дослідження мають допомогти краще зрозуміти антигіпертензивний ефект ферментованого молока.

Джерело