Згідно з новим дослідженням, яке було проведено вченими з Universitas Birminghamiensis, граматичні конструкції, побудовані неправильно, не тільки викликають мовної дискомфорт, але також впливають на фізіологію людини і збільшують частоту серцевих скорочень, як повідомляє видання Planet Today.

Експерименти, проведені на 41 дорослому учаснику, показали, що прослуховування пропозицій, в яких містилися граматичні помилки, призвело до збільшення варіабельності серцевого ритму (ВСР), що вказує на стресову реакцію організму. Дослідники виявили, що в таких ситуаціях інтервали між ударами серця стають більш регулярними, що є типовою реакцією на стрес.

Експеримент також продемонстрував, що навіть якщо учасники зазнають труднощів з виявленням конкретних помилок в пропозиціях, їх фізіологія все одно на них реагує. Вчені вважають, що це пов’язано з активацією механізму « бей або біжи », який є типовою реакцією організму на стресові ситуації.

Доповідачі дослідження підкреслюють важливість правильного використання граматики і орфографії не тільки в контексті мовної правильності, а й для загального благополуччя організму. Отримані в ході експериментів результати привертають увагу до взаємозв’язку між аспектами мови і фізіологічними реакціями і відкривають нові перспективи у вивченні впливу мови на здоров’я людини.