Фінські вчені, як повідомляє видання Planet Today, розробили карту, яка показує, де і наскільки сильно люди відчувають різні види любові: від романтичної любові до любові до природи або Бога.

Журнал Philosophical Psychology, в якому було опубліковано дослідження, пише, що дослідники з фінського Університету Аалто вивчили досвід 27 різних типів любові: батьківської, романтичної, сексуальної, любові до країни або своїй справі, до незнайомців і навіть до самого себе.

Учасникам було запропоновано розфарбувати силуети тел з тією метою, щоб можна було локалізувати фізичні відчуття. Серед учасників експерименту було проведено опитування, що дозволяє визначити, наскільки сильним і приємним було кожне почуття.

Виявилося, що абсолютно всі любовні почуття йдуть через голову. А в різних частинах тіла це відчувається по-різному, в залежності від типу відчуття. Більшість видів любові також локалізуються в грудях, в області серця.

Наприклад, любов до себе повністю пронизує все тіло. А ставлення до Бога локалізується тільки в голові і серце. Батьківська любов наповнює всі груди і голову.

Найбільш сильні переживання викликають почуття до близьких людям, що не дивно. Любов до природи, навколишньому середовищу і тваринам більш пасіонарна і заспокійлива. Абстрактні поняття теж залучають людей, але ми сприймаємо їх більше розумом.