Дослідники проекту « Галілей » повідомили про захоплюючому відкритті: на дні Тихого океану були виявлені останки метеорита, який, можливо, володіє ознаками інопланетних технологій.

Цей метеорит є рідкісним представником міжзоряних об’єктів, які прилетіли в нашу Сонячну систему.

Дослідження фрагментів метеорита, зафіксованого в січні 2014 року в Папуа-Новій Гвінеї, показало, що його розмір становить близько 1 м, а маса — приблизно 460 кг.

Виявилося, що метеорит переміщався зі швидкістю 60 км / с, що є характеристикою міжзоряних метеоритів.

Згідно з результатами аналізу, до 84% знайдених в ньому частинок складаються з заліза, до 8% — з кремнію, до 4% — з магнію, а до 2% — з титану.

При цьому виявлення ізотопів урану і свинцю дозволило вченим визначити приблизний вік метеорита — близько 4,6 млрд років, що відповідає віку Сонячної системи.

Професор Аві Лоеб з Гарвардського університету підкреслив, що знайдені фрагменти метеорита можуть мати технологічне походження. Висока швидкість об’єкта, яка, можливо, була забезпечена руховою установкою, а також його незвичайна міцність у порівнянні з іншими відомими космічними каменями, вказують на можливість наявності позаземних технологій.