Нове дослідження, проведене біологами з Королівського коледжу Лондона, ставить під сумнів ідею про те, що ссавці більш розвинені, ніж сумчасті. Автори впевнені, що, оскільки сумчасті і ссавці мали спільного предка, перші змінилися набагато більше, ніж другі. Результати дослідження опубліковані на сторінках журналу Current Biology.

« Протягом довгого часу люди ставилися до сумчастих тварин як до « нижчим » тваринам, які представляють собою проміжну стадію між плацентарними і яйцекладущімі. Однак нова робота спростовує цю усталену теорію «, — заявляють дослідники.

Ідея нового дослідження виникла з того факту, що сумчасті, такі як кенгуру, народжують дитинчат на ранніх стадіях розвитку, а потім закінчують свій розвиток в спеціальній сумці. Плацентарні ссавці, такі як люди, народжуються розвиненими відразу і не потребують додаткової передачі.

Використовуючи зразки різних стадій еволюційного розвитку 22 живих видів, дослідники використовували комп’ютерну томографію для складання графіка змін. Вчені виявили набагато більше змін в еволюції сумчастих черепів. Зокрема, розвиток сумчастого черепа сповільнюється в порівнянні з плацентарними ссавцями і їхнім спільним предком, який жив 160 мільйонів років тому.

« Раніше народження сумчастих було проміжною формою яйцекладущіх і плацентарних ссавців, а зовсім інший гілкою еволюції. Це зажадало серйозних змін в еволюційному плані, можна сказати, що зараз це найрозвиненіші тварини на Землі », — уклали дослідники.