Найбільша стародавня квітка, виявлена в Бурштині, була ідентифікована дослідниками Віденського університету та Інституту еволюції та біорізноманіття Лейбніка.

Дослідження було опубліковано в журналі Scientific Reports. Віночок виявленого квітки має діаметр 28 міліметрів, що майже в три рази більше, ніж попередній рекорд.

Квітка, що збереглася в Бурштині балтійських лісів, має Вік від 38 до 33,9 мільйонів років. Колись вважалося, що це Stewartia kowalewskii, давньоквітуча вічнозелена рослина, зразок якої спочатку був ідентифікований і названий у 1872 році.

Згідно з недавнім аналізом пилку, квітка насправді належить до іншого виду, відомого як Symplocos kowalewski. Оригінальна назва роду цієї квітки, Stewartia kowalewskii, породила цей вид.

Види Symplocos в даний час ростуть в основному в Азії. Автори припускають, що значний вилив смоли, що покриває квітку, ймовірно, є причиною незвичайного розміру S. kowalewskii. Характеристики смоли допомогли захистити квітку від росту мікробів, які могли б йому нашкодити.