Астрономи з NASA виявили зірку, яка занадто близько підійшла до чорної діри і тепер її розриває на частини. Результати спостережень опубліковані в журналі Astrophysical Journal.

Дослідники NASA сподіваються виявити більш складні механізми живлення чорних дір, спостерігаючи за такими подіями.

Вчені використовували телескоп NuSTAR, який чутливий до спостереження за такими довжинами хвиль світла, що утворюються при руйнуванні зірки.

“Робота демонструє, як руйнування зірки чорною дірою може бути використано для кращого розуміння того, що відбувається з матерією, що потрапила в таке положення, перш ніж вона буде поглинена”, – повідомляють вчені.

При руйнуванні зірки спостерігається зростання високоенергетичного рентгенівського випромінювання навколо чорної діри, після чого слід формування гарячої структури, званої “корона”. Спостерігаючи за процесом руйнування, вчені хочуть зрозуміти сутність формування корони.

“Корона випромінює рентгенівські промені більш високої енергії, ніж будь – яка інша частина чорної діри, але вчені не знають, звідки береться плазма і як саме вона стає такою гарячою”, – йдеться в дослідженні.

Аналіз такої події може внести нові дані в нашу модель розуміння чорних дір та надмасивних об’єктів.