Дослідники з Університету Цукуби провели цікаве дослідження, яке допомогло встановити, що покращити роботу мозку можна за допомогою простих вправ, виконаних під ритмічну музику. Про це пише Planet Today з посиланням на дані видання Journal of Alzheimer’s Disease.

Image by Tumisu from Pixabay

За даними японських учених, музика, що мотивує до активних рухів, може поліпшити настрій, а й поліпшити увагу, пам’ять, і навіть когнітивні здібності людини. Дані були отримані дослідниками під час проведення експерименту, для участі у якому було запрошено добровольців. 10125 учасникам було проведено МРТ-дослідження мозку на початку та після проведення дослідження.

Як виявилося, навіть помірні навантаження (ходьба в помірному темпі, прогулянки) можуть сприяти збільшенню не лише обсягу сірої речовини головного мозку, а й усього мозку загалом.

Вчені визначили, що успіхів щодо покращення роботи мозку можна досягти, при регулярному виконанні фізичних вправ у досить активному ритмі протягом трьох хвилин. Проте важливим моментом у разі є регулярність занять.

У проведених дослідженнях були встановлені, що фізична активність сприяє збереженню здоров’я мозку, знизити ризик виникнення нейродегенеративних хвороб, таких як Паркінсон або Альцгеймер.

«Збереження об’єму мозку з віком — є важливим фактором на птах профілактики деменції», — говорять дослідники з Вашингтонського університету в Сент-Луїсі».