В цьому році ми з чоловіком і дітьми хотіли полетіти на відпочинок до Туреччини, готелі переглядали з самої весни. Але у зв’язку з нинішнім курсом долара зрозуміли, що таку поїздку ми не потягнемо. І я залишила цю ідею. Чоловік на роботі закінчував об’єкт, і коли конкретно настане наш відпустку, ми не знали. Тому вирішили, що коли він закінчить, поїдемо куди-небудь на наше узбережжя.

І ось одного разу чоловік приїжджає з роботи і радісно повідомляє, що роботу він доробив, і завтра ми можемо вирушати на відпочинок! Ми з дітьми, звичайно ж, зраділи такій новині, і за вечерею стали разом підбирати місце для відпочинку на нашому узбережжі. Вибирали між Геленджик, Сочі і Абхазією. Скрізь там ми вже були не по одному разу.

І ось сидимо вже з чоловіком удвох, п’ємо чай і паралельно в інтернеті переглядаємо різні варіанти готелів. І в цей момент лунає телефонний дзвінок — бачу, що дзвонять з турагентства. Дивно, подумала я, що їм знадобилося в 8 годин вечора?

Я підняла трубку, і турагент квапливо почала розповідати про одне дуже вигідну пропозицію. Готель дуже гарний, каже, все включено, а ціна — приблизно 50% від звичайної вартості туру. Вирішуйтеся! Пропозиція дійсно дуже приваблива, але є одне «але»: виліт завтра в 11 ранку з Краснодару… А нам тільки до Краснодара їхати 2 години, а ще збирати валізи, оформляти тур!

Загалом, каже вона, даю вам одну хвилину подумати. Передзвоніть, скажіть мені відповідь. Я чоловікові переказую всю ситуацію, і сидимо з ним дивимося один на одного, намагаючись це все «переварити». Ну, ми — народ дуже спонтанний (одного разу в 12 годин ночі покидали речі в машину і поїхали на море) і вирішили, що полетимо. Попереду ще ніч, тому встигнемо!

Чоловік терміново поїхав оформляти тур, а у мене почалися неймовірні збори. Якщо раніше, готуючись до поїздки, я заздалегідь писала список (що взяти з собою, що купити), то тут все робилося на ходу! Коли наші збори закінчилися, діти вже давно спали, була глибока ніч.

Благо, виліт виявився не 11, а в 13 годин. Нам потрібно було заздалегідь потрапити на реєстрацію, провести 2 години в дорозі до аеропорту, придумати, де залишити машину, а ще заїхати в турагентство і дочекатися підтвердження від туроператора!

І ось валізи лежать в багажнику, ми сидимо в машині, а наш тато в турагенції чекає, коли надішлють підтвердження. Хвилини тягнуться, як годинник, нерви вже починають загострюватися, але треба просто сидіти і чекати! А ще розумієш, що можна просто не встигнути на літак.

Нарешті, після 30 хвилин очікування приходить підтвердження. Перевіряємо наявність паспортів, квитків і ваучерів і рушаємо в путь. Чоловік вивантажив мене з дітьми і валізами в аеропорту, сказав, щоб ішли на реєстрацію, а сам поїхав паркуватися. Ми одними з останніх пройшли реєстрацію, а чоловіка все немає! Старший син питає: «А раптом тато не встигне?». А дійсно, подумала я, що, якщо не встигне? Але тут діти побачили тата, і незабаром оголосили посадку на літак. Ми встигли, ура!

Для дітей це був перший політ, все нове і незвичайне. Через 1 годину 45 хвилин приземлились в аеропорту Анталії. Їхали до готелю досить довго, більше двох годин, так як на шляху розвозили багато людей в інші готелі. Коли нарешті доїхали до нашого, справа вже була до вечора.

Ми отримали номер і, залишивши там речі, відразу пішли на вечерю. Дітям дуже сподобалися прозорі ліфти усередині готелю — вони готові були кататися і кататися! І тільки після вечері, коли вже остаточно стемніло, ми пішли на море. Сидимо на березі, і не віриться, що ми в іншій країні. Настільки це все вийшло спонтанно і несподівано, що ми толком нічого не встигли зрозуміти! Позаду була вся суєта, гонка і поспіх, а попереду нас чекали 7 днів справжнього відпочинку.

Коли турагент пропонувала нам декілька готелів на вибір, нас в першу чергу цікавили розваги для дітей. Своїм вибором ми залишилися дуже задоволені! Адже для дітей там був: спеціальний маленький басейн з водними гірками, дитячий майданчик, міні-містечко, міні-клуб та вечірня анімація для дітей. А в їдальні (для малюків) стояли гарні дитячі стільчики для годування. Від такого достатку розваг наші хлопці були просто в захваті.

Нудьгувати і нам не доводилося. Дуже сподобався басейн з чотирма гірками, крім інших розваг. Їжа була хороша, фруктів завжди було багато. День за днем проходили непомітно.

Їздили на джипах, пацани аж пищали від захвату, а мені, навпаки, було трохи страшнувато. Але воно того варте! З’їздили на оглядову екскурсію по Аланії. Дуже цікаво подивитися чуже місто в чужій країні. Особливо, коли нас підняли на найвищу точку міста — вид був просто приголомшливий! Відвідали старий порт і стародавню фортецю, побували на пляжі Клеопатри — це просто казкове місце. Таке відчуття, що ти не на пляжі Туреччини, а на пляжі Майамі! Якщо ще будемо брати тур в Туреччину, то обов’язково приїдемо туди знову.

Більше ніяких екскурсій брати не стали, щоб не стомлювати дітей. Вдосталь накупатися в морі та басейні, накаталися на аквагорках. Недалеко від готелю знаходився досить великий ринок, який працював до ночі. Тому після денної спеки і після вечері ми кілька разів ходили туди погуляти. Накупили додому багато цікавих штучок, дещо з одягу і, звичайно ж, знаменитий рахат-лукум, гордість Туреччини!

Коли нам залишалося провести в готелі останній день, діти вже стали проситися додому. Для нас з чоловіком це було несподіванкою… Але будинок є будинок! Дітки занудьгували за своїм ліжечок, за своїм іграшкам і друзям. Тому останній день ми провели дуже спокійно, без клопоту і турбот. Купатися вже не хотілося, тому ми ще вдень почали збирати валізи. Сміливо можна сказати, що відпочинок пройшов чудово!

Ольга Шикарні

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here