Відпочинок. Від одного звуку цього слова стає легко на душі. Багато хто з нас чекають настання цього періоду весь рік, і кожен з нас уявляє його по-своєму. У кого-то він проходить в улюбленому саду, приблизно розміром в 5 соток, де все літо трудяться, відпочиваючи, хоча звучить парадоксально. Для інших літній відпочинок — це поїздка на південь Росії. А що? Чорне море, свої люди, затишок і спокій. Інші їдуть за кордон. Припустимо в Туреччину, чудову безвізову країну, де до того ж розуміють російську мову, що дуже зручно. Одиниці ж, мабуть, затворники, любителі самотності проводять відпустку вдома в теплі і затишку.

Мій відпочинок цього літа почався теж в городі, але через деякий проміжок часу мені вдалося відвідати чудовий заповідник «Іремель», який знаходиться на кордоні Республіки Башкортостан і Челябінської області. В цьому поході нас було 12 чоловік. Природно, у нас були спеціалізовані рюкзаки великого обсягу. До наших особистих речей додалася загальна їжа. Коли нас висадили, треба було пішим ходом йти близько 4 км. І з цими рюкзаками ми йшли. Здавалося б, тяжкість? Але ні, це того варто, тому що один відпочинок (ми його здійснювали, лежачи на спині і не знімаючи наші атрибути) дозволяв нам відчути почуття польоту.

Прийшовши в призначене місце, розмістили табір. На ранок наступного дня ми пішли на гору Кобила. Пішли по лісі, за прикметами, залишеним нашими попередниками. Так, наприклад, любителі фетишизму статую виготовили з дерева у вигляді «золотої баби». Залишаєш предмет і загадуєш бажання. Я скептик побажала сильної зливи з грозою.

Забравшись на гору, ми побачили хмари. Вони були чорні-чорні, як смола. Вирішили йти скоріше в табір. Спускаючись, ми побачили сніг — його було з невелику клумбу. Але ж був кінець червня! Ми як діти гралися в сніжки, ліпили сніговика і самі в ньому воювали. Незабутні відчуття.

До табору повернулися до дощу. Спочатку пішов дощ, тільки що складається з ледышек. Потім град — з кулак маленької дитини. Потім кульмінація грози — злива. Моїм сусідам довелося гостювати в інших наметах, т. к. їх стали жертвами дощу. Відчуваю, все ніч мене обожнювали.

Наступні 12 годин присвятили Великому Иремелю. Щоб до нього підійти, потрібно перейти вбрід кам’яну річку. Так-так, це не відбитка. Замість води камені. Забиралися ми близько 40 хвилин, а досягнувши мети, побачили жезл, на якому прапори ручної роботи. Це залишили підкорювачі гори, які також пройшли цей шлях.

На другий день ми пішли на Малий Іремель. Відрізняє його від інших наявність «живих» каменів. Вони величезні і хитаються. Кожен крок як останній. І так, нам вселила оптимізм у підніжжя гори табличка про загиблу людину. Нас переслідувала ті моменти спрага. Але вода скінчилася і на вершині були маленькі калюжки. Дехто з моїх товаришів вирішили задовольнити потребу.

Похід — це на любителя. Але знаю точно, я до них ставлюся.

Нурія

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here